• ¡Welcome to Square Theme!
  • This news are in header template.
  • Please ignore this message.
Hello There, Guest! Login Register


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Køb UGG Sandaler
#1
Dagen efter klædte jeg mig på til skole. Jeg tog en plisseret Burberry tartan-nederdel på, en poloshirt og mine friske Køb UGG Sandaler, støvlen rullede over foroven, ligesom Kates. Nogle morgener satte jeg dem over akavet skåret bootleg-jeans eller - som prinsesse Paris - brugte jeg dem som tilbehør til min Juicy Couture-træningsdragt. Denne garderobecyklus varede i omkring et år eller deromkring, indtil jeg, som det var uundgåeligt, voksede ud af min Ugg-fase. I dag er der en stor, skinnende selvstændig Ugg-butik på den anden side af gaden, hvor min mor bor, og mærket tilbyder nu tasker, tæpper, tæpper og tøj.

[Image: uu111.jpg]

I løbet af sin embedsperiode har hun forvandlet Ugg fra en søvnig, koldt vejr støvlevirksomhed til en modespiller gennem travle designersamarbejder og influencer-kampagner (med fra DJ Peggy Gou til moderedaktør André Leon Talley). UGG Sandaler Tilbud O'Donnell og hendes team har bygget videre på de klassiske fåreskindsstøvler for at skabe adskillige innovative (og Instagrammable) fodtøjsfranchises, såsom Fluff Yeah slippersandaler i raver farver, Fluffita i et collagetekstil inspireret af den californiske superblomstring og Neumel chukka.

Da jeg begyndte at se berømtheder iført UGG Sandaler Udsalg i de sidste måneder af 2020, var min tarmreaktion "sponcon". Som et 90'er-barn, der voksede op i Australien – med undertrykte minder om at bære lyserøde Uggs, denim-cut-offs og Playboy-øreringe til weekend-hangouts i forstadsbutikker – tanken om, at nogen ikke siger noget om en millionær-supermodel som Irina Shayk, ville vælge at bære Uggs syntes umuligt for mig.

De er grimme som lort. Firkant. Livløs. Big-foot stil. Hvem fanden vil have en storfod? MEN de er super behagelige har jeg hørt (ja, jeg har aldrig i mit liv sat mine fødder i et par), og de har en tendens til at forårsage afhængighed. UGG | Nye Kollektioner Online Når alt dette er sagt, tror jeg ikke på, at deres udseende er problemet her, mere som deres parring i et outfit.

Luka Sabbat, der har arbejdet med UGG Sandaler Kvinder/Mænd siden dets 40 års jubilæum i AW18, er en skuespiller og kreativ iværksætter, der udforsker kunst, mode og underholdning. Han er Gen Zs 'It Boy' takket være hans forstyrrende stil, unikke udseende og trendsættende indflydelse på sociale medier, som han udnyttede til en blomstrende karriere inden for tv og film. Luka har arvet sin kunstneriske ånd fra far Clark Sabbat, en designer og kreativ konsulent.

http://www.neufstovle.com
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)